وبلاگ

بهترین روش بازگردانی آنتن آیفون 14 و 15

دنبال راه تضمینی بازگشت آنتن آیفدن ۱۴ و ۱۵ میگردید؟

 

آیفون ۱۴ و ۱۵ خریدید و آنتنش رفته؟

 

میخوای از آنتن و اینترنت آیفون ۱۴ و ۱۵ استفاده کنی؟

 

ادامه ی این مطلب رو همراه من باش تا جواب تمام سوالاتت رو بدم…

اول از همه که صمیمانه آرزو دارم به این مسائل رسیدگی بشه و تصمیم درست در رابطه با این مسئله گرفته بشه تا بتونیم از تکنولوژی روز به راحتی استفاده بکنیم و درگیر مسائل پیش و پا افتاده ای مثل آنتن دهی آیفون نباشیم!!!
اونم توی برهه ی زمانی که توی تمام دنیا مردم و دولت ها به فکر استفاده از تکنولوژی ، هوش مصنوعی ، قرارداد های تجاری ، رشد علم ، رفاه و مملکتشون هستند!!!

در کل چند روش موثر این روز ها وجود داره که میخوام همه رو براتون بررسی بکنم.

اول از همه بریم سراغ خوش شانس ترین ها!!!

خوش شانس ها اون هایی بودند که قبل از اسفند ماه پارسال آیفون ۱۴ خریدند و ثبت مرچنتش رو انجام دادند، اونها تنها کسایی هستن که به صورت دائمی و بدون قطعی دارن استفاده میکنن از آنتن و اینترنتشون اونم بدون ریجستر کردن موبایلشون.

دومین روش ، ریموت سیمکارت آی کاس !!!

دومین روشی هم که در ایران تا حدودی پاسخگوی نیازتون هست استفاده از ریموت سیمکارت هستش که دو نمونه از برند آی کاس در ایران فروش بسیار بالایی داشت.

نمونه ی اول ، ریموت سیمکارت ریموتی آی کاس مدل K1S :

که اندازه ی یک سوییچ ماشین هست و فقط برای آنتن دهی و تماس و پیام قابل استفاده هست و از اینترنت پشتیبانی نمیکنه ،
مزیت استفاده از این محصول اینه که فضای بسیار کمی رو اشغال میکنه ، همیشه شما آنتن دارید و در هر جایی به راحتی میتونید تماستون رو برقرار بکنید !!!

نمونه ی دوم ، ریموت سیمکارت آی کاس مدل K6 :


این نمونه بر خلاف نمونه ی قبل در کنار آنتن به شما اینترنت با سرعت 3G رو هم ارائه میکنه و به اندازه ی یک باتری پک مگ سیف اپل هستش و تنها فرقش اینه که از اینترنت هم پشتیبانی میکنه.
منتها طبق تجربه ی شخصی من این محصول بسیار افتضاح هست و بخاطر سرعت بسیار پایین اینترنتش اصلا تجربه ی خوبی رو از استفاده ازش بدست نمیارید و سمت نمونه ی اول برید بخاطر اینکه هم اندازه ی بسیار کمی داره و اینکه آنتن دهی مناسب و با کیفیتی داره.

سومین روش ، پروفایل آنتن !!!


این روش که در اولین بار توسط یکی از برنامه نویسان حرفه ای ، قدر و درجه یک ایرانی طراحی شد به این صورت عمل میکنه که شما شورتکاتش رو در آیفونتون نصب میکنید و اون خود به خود شروع میکنه و شبکه مخابراتی که روی سیمکارت شما پاسخگو هست رو پیدا میکنه و شما رو از شر بی آنتن موندن نجات میده.
بنظر من این بهترین روش ممکنه ، چون که هم اینترنت LTE دارید هم آنتن دارید و وسیله ی دیگه ای رو حمل نمیکنید . منتها در نظر داشته باشید که این پروفایل رو فقط باید از خود این شخص و لایسنس رسمیش رو دریافت بکنید تا نتیجه بگیرید و اگر از پروفایل های رایگان موجود در اینترنت استفاده بکنید به هیچ عنوان نتیجه ی مطلوب نمیگیرید.

روش های پر دردسر و پوچ!!!

متاسفانه در سطح اینستاگرام و اینترنت پر شده از معرفی روش هایی برای بازگردانی آنتن آیفون بدون ریجستر که غالبا فقط برای ویوی بیشتر و جلب توجه ساخته شده اند و هیچ نتیجه ای به شما نمیدند و نهایتا یک روز الی دو روز بتونید آنتنتون رو برگردونید پس ترجیحا پیشنهاد میکنم خودتون رو با این طرفند ها خسته نکنید .

پشنهاد موبآنلاین :

اگر بخوام شخصا کم دردسر ترین روش و بهترین روش رو بهتون پیشنهاد بدم اینه که در کنار آیفون سری ۱۴ و ۱۵ تون یه آیفون قدیمی تر مثل آیفون 8 ، SE3020 و یا آیفون X استفاده بکنید و اپل آیدی هاتون رو روی هر دو موبایل ست بکنید ، تا مسیج ها و تماس ها برای هر دو موبایل ارسال بشه و برای استفاده از اینترنت هم از هات اسپات آیفون دوم استفاده بکنید و هر دو رو به همراه داشته باشید تا هر زمان که دلتون خواست بتونید از تمام امکانات مخابراتی ایران استفاده بکنید و از نبودن آنتن رنج نبرید.

این بهترین راهی هست که میتونید تا زمانی که آیفون ها ریجستر نشدند ازش استفاده بکنید و هم از آخرین خلق اپل لذت ببرید و هم از آنتن دهی موبایلتون!

اگر تجربه ای در رابطه با آنتن دهی آیفون های ۱۴ و بالا تر دارید برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *